mandag 11. juli 2011

Sommer på fulltid

Jeg merker at jeg har kommet meg godt inn i sommermodus.. Det har vært travle dager, mye å gjøre og vi har kost oss masse. Alt fra fjerning av rot i hagen og gressklipping til koselige grillkvelder og dagsturer. Vi tok blant annet strömstad-sandefjord båten på lørdag og vi hadde en helt fantastisk dag sammen. Stein fikk kjøpt seg sko og belte til bryllupet vårt, så da var alt han trenger i boks! Jeg skal ut med jentene mine en dag om ikke så altfor lenge for å fikse det siste som jeg trenger, så det gleder jeg meg masse til! Tror nok Stein er mer enn nok fornøyd med at han slipper å være med på det...
Ellers har jeg vært med på å være vakt på allsang, en stor oppgave i seg selv da ikke alle er like flinke til å motta beskjeder... Men det var veldig gøy, og hadde værgudene med oss! Flere grillkvelder har det også  blitt, med våre flotte forlovere.
Forrige helg var vi på sommershowet "Tidenes beste" i kultursalen, sammen med fire gode venner og det var bare helt rått! Beste showet jeg noengang har sett!! Før showet hadde vi det koselig her hos oss med grillmat og noe godt å drikke. Etter showet fortsatte vi moroa på byen, og brukte en god stund på å fordøye det fantastiske showet!
I morgen kommer to søte mammaer hit med babyene sine, så vi kan nyte en lunsj sammen. Babyene (som ikke er så veldig små lenger) kan nyte selskapet av hverandre. Må bare benytte sjansen til å skryte litt av lillemor også! Ho går på egenhånd allerede! Jeg blir jo så stolt... Bare ni og en halv måned gammel.. :) Helsesøster og legen skryter av ho, og det gjør jo ikke mammahjerte noe mindre stolt!
Nå er det bare å fortsette med å nyte den herlige sommertiden! Har mye godt i vente!

Ingen kommentarer: